Utdelning av Rotarys Julgåva

torsdag 8 december 2022 11:45-13:00, Domnarvsgården, Kontorsviksvägen 1, 78444 Borlänge, Sweden
Talare:

Dags att dela ut året Julgåva!

Hej, bäste medlem.

Nu hoppas jag och programkommitténs medlemmar att du har möjlighet att delta i en av årets stora begivenheter för vår klubb- utdelningen av Julgåvan.

Denna gåva kommer även i år att delas ut till t v å mottagande verksamheter som har ett behov av att kunna använda pengarna till något bra för deras besökare eller klienter.

Julgåvan delar vi ut kommande torsdag den 8 december och platsen är som vanligt vår ”klubblokal”, Domnarvsgården.

Samtidigt vill jag påminna dig om att det också är dags att avrunda detta halvår med en julavslutning. Denna sker den 15 december och till avslutningen äter vi sedvanlig julmat, vilket

Också innebär att vår klubbmästare, Birgitta Davidsson behöver din anmälan för att beställa rätt mängd portioner.

Vi äter i år en jultallrik med varma rätter samt serveras en liten dessert till kaffet. Detta kostar 195,- kronor och betalas på plats.

ANMÄLAN ska vara Birgitta tillhanda s e n a s t den 9 december. Mejla till birgitta.davidsson@ptj.se .

Varmt välkommen till halvårets två avslutande lunchmöten.

Organisatörer:
  • Håkan Bergeå